Commissies

Redactiecommissie

De Redactiecommissie verzorgt het clubblad van de vereniging. Deze verschijnt 3x per jaar. Daarnaast worden aan aantal digitale nieuwsbrieven verzonden. Voor het plaatsen van een advertentie in het clubblad kunt u contact opnemen met de redactie. De redactie beheert ook de verenigingswebsite en de Facebookgroep van CFVN. Richtlijnen voor de aanlevering van kopij voor het Clubblad van de CFVN.

Marieke van Dijk (commissaris)
Saskia Schellekens (webmaster)
Jos Waller
Sabine van den Brekel

Gebruikshondencommissie

De Gebruikshondencommissie biedt faciliteiten voor de Cesky Fousek als veelzijdige jachthond. Zij verzorgt lezingen, training, proeven en wedstrijden op het gebied van veldwerk, apporteren en zweetwerk.

Jeanine v.d. Slikke (Waarnemend, commissaris)
Arie Scherbeijn
Henk Vink
Gerrit Breebaart
Joep de Boer
Jan Aalbers

Evenementencommissie

De Evenementencommissie organiseert de jaarlijkse Kampioenschapsclubmatch en de Jonge hondendag. Tevens is zij verantwoordelijk voor promotie van het ras op passende evenementen.

Jeanine v.d. Slikke
Peter Hansum
Addy van Pouderoyen

Fokadviescommissie