Herplaatser

De pupinfo houdt een lijstje bij van mensen die graag een volwassen Cesky Fousek willen en brengt hen in contact met de eigenaar van de hond die herplaatst moet worden.
U kunt dus contact op nemen met de pupinfo.

Billie is een zeer lieve en vriendelijke hond naar zowel mens als dier.
Van af puppy heb ik met hem de jacht training gevolgd, puppytraining, jonge honden training en jacht training (geen diploma’s of wedstrijden gedaan/behaald).
Hij gaat al van af dag eén samen met mij iedere dag op pad, zowel naar werk, stad, hockey en jachtveld.
Van af jongs af aan gaat hij mee het veld in zowel met aanzit (apporteren), klein wild (voorjagen) en grofwild (nazoeken). Hij is geen fan van de hut en heeft moeite met rustig zitten wachten, apporteren vind hij enkele keren leuk maar verliest daarna zijn concentratie. Voorjagen en nazoeken doet hij met veel passie en liefde!
Hij is in huis opgevoed, niet met kinderen maar wel meermaals in contact geweest met kleine kinderen, reageert daar zeer vriendelijk op en houdt rekening met.
In huis is het een rustige hond, binnenshuis wordt er ook niet met hem gespeeld. Hij mag alleen in zijn eigen mand liggen of op de grond (niet op de bank).
Hij is opgevoed met diverse andere jachthonden en heeft ten alle tijden vriendelijk en sociaal gereageerd. Hij kan wel een tikje dominant zijn met andere (vreemden) reuen.
Billie is een actieve hond die van aandacht houdt, hij heeft moeite met alleen zijn. In de auto kan hij wel goed alleen zijn. Aan de lijn en los zeer fijne hond, begin wandeling wel erg enthousiast.
Billie is een gevoelige en rustige eter hij krijgt van mij hypoallergeen brokken (gehele dag vrije toegang) natte voeding (vlees) lijkt ook goed te gaan.
Heb hem nooit laten testen op een allergie.
Specificaties:
Geborgen: 24-09-2022